屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 28, 2009

主題曲

中秋佳節,人月兩團圓。咁幸福嘅節日,當然要有首主題曲啦。

係我腦海中第一首閃過,莫過於以下呢首; 仲要係君姐版本最爲經典。


不過阿菲呢嗰版本亦相當深刻,一時間兩個版本難以取拾。


最後,始終都係君姐略勝一籌,成爲咗我心目中嘅中秋主題曲。

11 comments:

  1. 是不是应该是‘主题曲’啊?? ‘题’(ti2) 嘛。
    ‘體’(ti3) 咩?? :P

    ReplyDelete
  2. oh, by the way, 中秋节快乐啊!!! :)
    祝你快快遇见你的嫦娥!! 嘻嘻。。。

    ReplyDelete
  3. 仲有一個版本係學友哥架, 一樣嘅詞不過旋律變咗, 我都覺得一樣好聽.. :)

    ReplyDelete
  4. yeah 還是君阿姨的好聽 =p

    ReplyDelete
  5. 稱君姐有點怪。哈!

    鄧麗君的婉柔輕吟,略勝吧。

    ReplyDelete
  6. 潇洒走一回(少俊),沈伊 :改了,都怪我的中文輸入軟體。

    [SK]:我有想過放學友的版本,不過諗諗o下佢呢個版本好似仲未夠班同以上兩個相提並論。因此放棄了。唔係唔好聽,只係未夠資格做中秋節的主題曲囖。

    ReplyDelete
  7. fufu,森林 :她的歌聲至今還是那麽的經典,後繼無人。

    ReplyDelete
  8. fufu,森林 :君姐就像稱呼葉姐一樣,中國大陸式。
    反而像富富所稱的君阿姨就比較台灣式。

    ReplyDelete
  9. 我喜歓王菲的版本。她唱出整首歌的意境!

    祝:中秋快樂!

    ReplyDelete
  10. LeMontEA:這就是叫做 generation gap啦!哈哈哈哈...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。