屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 16, 2009

得到咗

等咗13年,朝思暮想,日盼夜望,今日終于攞到手。感覺真係有啲又愛又恨。 恨系因爲明明一早應該能夠得到嘅,偏偏要等足13年咁長時間。愛系因爲自己嘅堅持,由始至終都冇放棄過; 可以話係守得雲開見月明。

我會好好珍惜自己努力,排除萬難得返嚟嘅嘢。就好似天無絕人之路,當你覺得心灰意冷,前無去路嘅時候,嗰天又會安排畀返你一啲甜頭,得償所願。

正所謂柳暗花明又一村,就係咁解喇!

11 comments:

  1. 恭喜恭喜哦 =p
    幾時請食野呀??

    ReplyDelete
  2. fufu: 沒問題,一定有機會的!

    花罗汉: 係呢度,當然系啲貪慕虛榮嘅嘢啦!

    ReplyDelete
  3. 可以想像你開心的様子,見牙不見眼。

    恭喜!

    ReplyDelete
  4. LeMontEA:你錯了,其實我沒有特別開心,感覺上只是很滿足。

    不過,都多謝你的恭賀。

    ReplyDelete
  5. 嘩, 恭喜恭喜!! 雖然唔係好知你得到咩, 但係可以感受到你嘅喜悅!! 要劏雞還神咯~~

    ReplyDelete
  6. [SK]: 多謝多謝,都系啲虛榮嘢,洗唔洗還神咁大陣仗啊?!

    森林: 另一個講法係,吃古不化,老古董囖!嘻嘻

    ReplyDelete
  7. 你升官嘞!!!???

    ReplyDelete
  8. 潇洒走一回(少俊):自己猜吧,你想把它當甚麽,就是甚麽。

    沈伊 :唔係,系發財。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。