屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, September 03, 2009

人老咗真係要認命。無論你點努力去維繫一切正常操作,但係身體不斷嘅變化卻呃唔到自己。

就好似如妃娘娘所講,啲花靚又點呀,可以開得幾耐?就算依家幾鮮艷,都會有花殘粉褪嘅一日,可以留得住正茂芳華咩?呢句忠言,究竟又會有幾多人能夠真正聼得到入耳呢?

現階段唯一可以做嘅依然是嗰句,接受。又或者係叫做承受!

8 comments:

  1. 接受,又或者係叫做承受!

    呢句好絕!好到肉!

    做多點運動抗老吧!(但係好懶:P)

    ReplyDelete
  2. 森林 :已經盡量配合去做啦,不過好多時都系事與願違。我會繼續堅持嘅!

    ReplyDelete
  3. 無論係接受或承受, 只要自己唔難受就好囉~~

    ReplyDelete
  4. yer... 其实我都好惊架.. 人老珠黄.. 点算好啊?

    ReplyDelete
  5. [SK]:系盡量令到自己唔去感到難受,都幾掙扎架!

    ReplyDelete
  6. Chris :你洗驚咩?放心喔,點都會有人要你嘅!哈哈

    ReplyDelete
  7. feiyifan : 所以咪唯有接受/承受囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。