屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, September 25, 2009

道不同不相為謀

反反復復咁耐, 既然今日終于已成定局,睇嚟都系時候真真正正要為自己做番啲嘢。因爲你有你的人生,我有我的旅程,在前方還有等著我的人。

雖然我對的你認真,你也感動萬分,你終究不是屬於我的人。但記得在你孤單的時候 我會伸出雙手 我會是你朋友 到永久。

6 comments:

  1. 能夠有你咁樣一位朋友, 認真係三生有幸囉.. 前面嘅世界仲係好美麗架, 你要放低包袱, 繼續向前尋找你嘅春天.. :)

    ReplyDelete
  2. [SK]:系時候認認真真咁放低,希望我真係可以做得到。多謝你啊!

    ReplyDelete
  3. 突然想到林峰很红的歌曲[放手,放开所有。。。。]
    可能那就是一种的解脱,人生的新开拓。。祝福你!^^

    ReplyDelete
  4. 好熟哦。。么歌咗啊?

    ReplyDelete
  5. 小嗄♥ :首歌曾經放過上嚟一段時間,我都幾中意架。點都好,多謝曬妳嘅祝福,收到曬。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。