屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, September 26, 2009

歌手啊?

呢啲叫明星啊?救命!

4 comments:

  1. 藝人都係人, 只不過台上係一個商業包裝, 台下真正為人我就唔咁包喇.. 其實呢件事我一啲都唔覺得驚奇喎, 仲要翌日開記招扮內疚, 得啖笑囉..

    ReplyDelete
  2. 系歌手,烂仔歌手!
    一个一个大马人轮流来丢我地啲架,正仆街

    ReplyDelete
  3. 森林:不相伯仲

    [SK]:我唔係咁睇囖,做得藝人就要吃得鹹魚,畀番啲專業好嗎!

    feiyifan :唔洗咁嬲,我反而覺得係唔係大馬人冇乜關係,係專業嘅問題多啲囖!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。