屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Sunday, September 27, 2009

愛的可能











葉蒨文 - 愛的可能
作詞:李偲菘 作曲:李偲菘 編曲:Terence Teo

你出現我身邊 像個奇蹟發生 沒想到會是你讓我如此失魂
我心中的感覺 是這樣陌生 快樂的牽掛 在相聚的每一分

曾以為我見過所有愛的可能 這一刻才明瞭 我有多麼天真
想給你全世界 一刻我都不願等 想要你的心 卻怕不能成真

因為你有你的人生 我有我的旅程 在前方還有等著你的人
你會哭會笑會愛會傷神 你會不會敲我的門

雖然你對我的認真 我也感動萬分 你終究不是屬於我的人
但記得在你孤單的時候 我會伸出雙手 我會是你朋友 到永久

11 comments:

  1. 海公公你憑歌寄意?? 一個美麗嘅星期日早上, 唔好咁傷感啦, 開心啲.. 這個世界好美麗架.. :)

    ReplyDelete
  2. 边个咁大胆,竟然七早八早令到我啲嘅海公公咁销魂?

    ReplyDelete
  3. PakKaramu: Thanks for visiting my blog.

    潇洒走一回(少俊):你不是說在台灣很紅嗎?唱得還不錯嘛。

    森林:還可以嗎?

    ReplyDelete
  4. [SK],沈伊: 純粹中意首歌同嗰歌手啫,再者首歌真正背後嘅故事並非講述男女之間嘅愛情。你哋唔好咁敏感啦!

    ReplyDelete
  5. ahhahaha 我沒有那麽敏感 :)
    well 值得再聼得一首歌 =p

    ReplyDelete
  6. fufu : 多謝支持!哈哈...

    [你終究不是屬於我的人] 我中意呢一句!靚啊!

    ReplyDelete
  7. mm. luv this post )

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。