屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, September 04, 2009

空氣質素

最近宮中嘅空氣質素真係非常差。先系後面嗰位唐大人,鼻塞已經成兩個禮拜幾,索鼻涕、擤鼻涕、甩鼻涕漸漸已經成爲佢嘅標誌。日又索、夜又索,同索草冇乜分別,救命啊!

跟住就系左邊位莊大人,竟然間染上感冒,一包包大粒細粒嘅葯係咁吞。接住就系隔離排嗰位奸相姑姑,把聲一聼就知道佢傷風啦,而且仲係大上風嗰只。

家陣乜嘢時世啊?唔該各位大人姑姑就返屋企休息啦,仲留係宮中累人累物!成日系下官面前妖嚟妖去,下官嘅底子唔頂得好耐架乍,請你地當日行一善,放過下官嘞好嗎?

8 comments:

  1. 啲人就係有病硬係要返工博老細讚賞, 跟住冇病就詐病請病假吞pok~~ 咩世界啊??

    ReplyDelete
  2. [SK]: 我唔想中嘢,可唔可以爲人着想一0下啊!?

    ReplyDelete
  3. 带罩咯!!!
    再唔系就自己先pak两粒丸子落去,安全~

    ReplyDelete
  4. feiyifan: 係呢度帶罩會被歧視爲生人勿近,行唔通啊!再者,我就系唔想pak干咁多丸仔,因爲身體已經夠虛弱,再依賴藥物日後會更糟糕。

    ReplyDelete
  5. 描得真係盞鬼。

    空氣質素,人品質素都係非常差。哈!!!

    ReplyDelete
  6. 森林: 今日依然系烏煙瘴氣,真係冇佢哋收!

    ReplyDelete
  7. hahaha 買一罐清新劑噴一噴咯 =p

    ReplyDelete
  8. fufu:噢﹗這也是一個好提議。今晚就去買﹗嘻嘻

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。