屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 15, 2009

靜心

不願思考,不想回應,不能專注。
只願放空,只想沉默,只能飄浮。


無受想行識 無眼耳鼻舌身意 無色聲香味觸法 無眼界 乃至無意識界
無無明 亦無無明盡 乃至無老死 亦無老死盡 無苦集滅道 無智亦無得
以無所得故
菩提薩埵 依般若波羅密多故 心無罣礙 無罣礙故 無有恐怖 遠離顛倒夢想
究竟涅槃

8 comments:

  1. 漂浮??
    要升天?? lol
    講笑姐

    ReplyDelete
  2. fufu : 就嚟似啦!行屍酒肉一樣。哈哈

    ReplyDelete
  3. 靜心講佛偈?? 大師請指引, 凡身不明啊..

    ReplyDelete
  4. [SK]:善哉善哉,施主你有何煩惱要貧憎指引呢?
    施主你只要記住,色即是空,空即是色,好多問題自然迎刄而解了。阿彌陀佛。

    ReplyDelete
  5. 大师,你千祈唔好凡心未静,色心又起啊~

    ReplyDelete
  6. Chris:哈哈哈哈! 你呢句話令我即刻想起青蛇係湖中考驗法海嘅畫面!罪過罪過...

    急急如律令,妖孽速速彈開!

    ReplyDelete
  7. 突然《等》出来。很干净的声音啊~!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. 潇洒走一回(少俊):我很久都沒有聽到任何歌出現了,可能壞了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。