屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 08, 2009

熱辣辣

踏入九月,酷熱天氣警告仍然持續生效。暑熱嘅天氣令氣溫居高不下,導致好多人身體不適,尤其係長者同戶外工作者特別受影響。2009年已經到達呢個程度,難以想象明年、往後幾年將會演變成乜嘢氣候。

頭痛已經持續個幾禮拜,相信同呢個酷熱天氣變化有著莫大嘅關係。

14 comments:

  1. 去年今天也很熱咯
    希望不會惡化就好了 XD

    ReplyDelete
  2. fufu :感覺上一年比一年厲害,已經正在惡化了。

    ReplyDelete
  3. 我今天頭也有點痛!!
    你還痛了那么久啊?真是"歐買葛"咯!!
    食多啲水果 同 銀涼水啦!

    ReplyDelete
  4. 你唔講我都唔醒起, 呢一兩日動作大啲都會有汗流囉.. 你咩事頭痛持續幾個星期咁耐啊?? 有點嚴重喎..

    ReplyDelete
  5. 花罗汉 :可以做嘅都已經做曬啦,依然好痛,仲有啲想作嘔嘅感覺,好辛苦。

    ReplyDelete
  6. [SK]: 我都唔知乜事,痛到爆炸。莫非系七月????!!!

    ReplyDelete
  7. 有冇去照下個腦啊??唔好搞笑哦!!

    ReplyDelete
  8. 花罗汉: 頭痛關嗰腦鬼事咩?自己知自己事,未至於咁嚴重,唔好無事生非,己人憂天。

    ReplyDelete
  9. 森林:我一直都冇吃葯,要凴意志。可惜昨日已經唔得啦,pak咗兩粒丸仔瞓,今日會跟住pak。現在感覺好啲啲。

    ReplyDelete
  10. 咁我知你點解會頭痛啦!!
    因為你的性格好好火,改一改應該就會好嘅啦!
    哈哈

    ReplyDelete
  11. 花罗汉:性格好火?我爲人咁單純,心底又咁善良,點會性格好火呢?!嘻嘻...内心仍然有團火就真嘅。

    ReplyDelete
  12. 今天是超级热的。
    走出公司几次,每次回来都汗流浃背~

    ReplyDelete
  13. 潇洒走一回(少俊): 起初我以爲是心火盛,原來是天氣在作怪。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。