屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 28, 2011

牛一

通常覺得時間過得快,都會喺開心嘅時候。話咁快唔到1個禮拜又到農曆新年,即喺話又到生日。一向冇乜著重節日慶祝嘅我,生日亦唔例外。今年生日應該如往年一樣,工作中渡過。

唸起過年就會唸到又要開始每日餐餐食肉; 然後汽水、年糕、蝦餅、炸油角、蛋散、糖冬瓜、糖蓮子、椰子糖、豬肉乾、仲有全盒入面啲嘢,食多咗都唔知。最後搞到腸胃不勝負荷,出現腹瀉、胃酸倒流等毛病,甚至令體重上升,增加患上各種慢性疾病的風險。

因此今年開始要節衣縮食,減少食肉,盡量要求少油、少鹽、少糖同埋食好多好多嘅菜。

喺度祝願各位潛水員,新年快樂,身體健康,恭喜發財。

6 comments:

  1. 農曆新年係你生日咩?? 嘩, 好識揀日子出世囉你~~

    ReplyDelete
  2. 垃圾魚-stacey: 我都祝你萬事如意,身體健康。

    ReplyDelete
  3. [SK]:識揀日子出世?我有得揀咩?哈哈...通常每年都唔會有人會同我慶祝,因爲嗰嗰都忙住過年就真囖.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。