屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, January 05, 2011

智識版權

家陣如果要聼首歌或者要睇齣戲,上網唔洗10分鐘就可以搵到; 如果中意嘅話仲可以下載落嚟,任聼任睇唔嬲。不過有冇唸過如果有日屋企有人按門鐘,話喺海關要入屋檢查你部腦,後果將會喺點啊?

我唸好多人都會好似熱鍋上嘅螞蟻,嗰嗰都會斷正,中曬招 (包括我自己)。接落嚟嘅日子將會喺監倉裏渡過餘生,原因只因爲下載咗一首歌嚟聼,觸犯版權條例,搞到抱憾終生...

4 comments:

  1. 如果真嘅话, 无人可幸免.

    ReplyDelete
  2. 呢度如果真係摷上門, 金錢應該"解決"到"問題"嘅~~

    ReplyDelete
  3. Chris: 我唸都喺,不過我唔想為咗一套劇集而坐監囖!哈哈

    ReplyDelete
  4. [SK]至斃我呢度唔得叻!!!點算好?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。