屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 17, 2011

公平

樂壇最後一個頒獎典禮終于喺前晚順利舉行完畢,賽果真喺可以話喺一塌糊塗。因爲只得兩大唱片公司參與,歌手陣容顯得相當冷清;再加上連司儀都換埋,成個頒獎典禮雖然完整直播,但喺同嗰啲剪到體無完膚嘅頒獎典禮冇乜分別,一樣喺娛樂性大大減低,完全冇到驚喜。

無論佢再拿幾多屆最受歡迎女歌手,超越梅姐幾多屆都已經變得唔再重要。你可以話喺拿到咗第一,不過亦喺拿尾二; 因爲全班得番兩位學生考試,所以拿乜成績都已經變到毫無意義可言。

成個頒獎典禮裏面,最貴嘅一個表演嘉賓非黎明莫屬,一首“情深似説話未曾講”竟然能夠換取到「金曲金獎」。當宣佈「男人信甚麽」得金中金嗰一刻,全場即時愕然無聲,台上各歌手都0曬嘴。電視機前嘅家庭觀衆應該都喺好似我咁呆曬,完全唔知點反應。首歌喺過去一年裏面有幾紅啊? 大家心知肚明。老實講我都喺約略聼過一兩次啫,就可以拿到「金曲金獎」,只可以用神奇嚟形容囖!

4 comments:

  1. 「金曲金獎」我都沒聽過添!當然我喺out晒!

    如果D頒獎典禮無娛樂性無驚喜,真喺悶Q死!

    希望明年可觀性大大提高啦!

    ReplyDelete
  2. 已經兩年,如果明年都未傾掂嘅話,連我都開始冇興趣再睇落去囖...可悲!

    ReplyDelete
  3. 呢個無記金曲獎, 已經徹徹底底失去公信力喇, 咪就係一個電臺兩間唱片公司嘅小圈子游戲之嘛..

    ReplyDelete
  4. [SK]:今日最新消息,其中一間都傳唔玩,得番嗰間悶到嘔嘅。睇嚟無記都要向現實低頭...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。