屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, January 25, 2011

含冤

好鬼死攰,下個禮拜放假幾日返鄉下過年啫嘛,點解要人做到半條人命啫?我又唔係放假一個月!人哋個個都宣佈曬加薪、升職、分紅正過年,我哋就乜聲氣都冇,得個做字,好命苦囖....

睇嚟真係要好似阿璨係台慶度咁,fing水髮伸冤至得!嗚嗚嗚嗚嗚嗚~~~~~

4 comments:

  1. 唉, 同人唔同命, 你都唔好同其他人比較喇.. 嗱嗱臨搞掂晒等過年吧啦~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:搞掂曬?唸都唔敢唸。一個鐘頭一樣嘢要跟,成個禮拜都喺如此,驚死做你唔死咁!下官都認命囖,所以咪上嚟發吓牢騷囖。

    ReplyDelete
  3. 做到只狗既人,何止是你,还有我。加薪、花红,年年等,却又年年无。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。