屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, January 13, 2011

通靈感應



又有好戲上映,今次題材相當吸引,講述三個被死亡纏繞的人的故事。一向對呢仲題材感興趣嘅我,當然就唔會錯過。

麥迪文飾演嘅佐治喺個能通靈嘅美國藍領工人。在地球嘅另一邊,法國記者瑪莉,一次瀕死嘅經驗為她嘅生命帶來極大改變。住係倫敦嘅小學生馬克斯失去至親,希望能搵到方法與佢係靈界溝通。三人為尋找真相而相遇,佢哋嘅命運將會被佢哋所相信存在於靈界嘅東西撤底改變。

官方網站 :《通靈感應》

2 comments:

  1. 係唔錯喎好似, 多謝介紹, 不過呢度好似冇咩消息幾時會上映喎..

    ReplyDelete
  2. [SK]:應該20號全球同步上映。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。