屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, January 12, 2011

因為愛情



王菲助陣獻聲《將愛》李亞鹏觀看MV落淚,亞洲天后王菲全力支持老公李亞鹏投資的電影,游说陳奕迅世纪合唱主體曲,盡全力幫老公打造聲勢,一直蒙在鼓裏的李亞鹏感動落淚。

最近好歌真喺唔少,如果阿菲能夠把音調放低一個key,相信首歌會更加動聽。


主唱:王菲.陳奕迅
作曲:小柯
填詞:小柯

陳:給你一張過去的CD
聽聽那時我們的愛情
有時會突然忘了
我還在愛著你

王:再唱不出這樣的歌曲
聽到都會紅著臉躲避
雖然會經常忘了
我依然愛著你

王:因為愛情 不會輕易悲傷
陳:所以一切都是幸福的模樣
王:因為愛情 簡單的生長
陳:依然隨時可以為你瘋狂
王:因為愛情 怎麼會有滄桑
陳:所以我們還是年輕的模樣
王:因為愛情 在那個地方
陳:依然還有人在那裡遊蕩
陳.王:人來人往

王:再唱不出那樣的歌曲
聽到都會紅著臉躲避
雖然會經常忘了

陳.王:我依然愛著你
王:因為愛情 不會輕易悲傷
陳:所以一切都是幸福的模樣
王:因為愛情 簡單的生長
陳:依然隨時可以為你瘋狂
王:因為愛情 怎麼會有滄桑
陳:所以我們還是年輕的模樣
王:因為愛情 在那個地方
陳:依然還有人在那裡遊蕩
陳.王:人來人往
陳:給你一張過去的CD
聽聽那時我們的愛情
王:有時會突然忘了
陳.王:我還在愛著你

4 comments:

  1. 我都係覺得阿菲個key太高.. 老實講, 呢首歌真係OK唔適合佢哋唱囉, 尤其阿菲~~

    ReplyDelete
  2. 好听,如果降KEY, 男生可能会太低,味道不好。

    ReplyDelete
  3. 第一次听觉得麻麻, 听多几次又觉得ok喎..
    我都系觉得阿菲嘅KEY高咗啲.

    ReplyDelete
  4. [SK],单身汉,Chris:佢哋應該唔喺一起錄,而且又趕住出,所以首歌好似demo一樣冇乜修飾。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。