屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 10, 2011

千山我獨行不必相送

沾叔楚留香裏面嘅歌詞寫得真喺瀟灑,咁多十年以後再聼番依然咁有味道,壯志豪情萬千。真喺想變做歌詞裏面嘅主角,不慕名利,瀟灑自若。

湖海洗我胸襟 河山飄我影蹤
雲彩揮去卻不去 贏得一生清風
塵沾不上心間 情牽不到此心中
來得安去也寫意 人生休說苦痛

聚散匆匆莫牽掛 未記風波中英雄勇
就讓浮名輕拋劍外 千山我獨行 不必相送

啊 獨行不必相送

2 comments:

  1. 霑叔有名你叫鬼才啦, 佢啲詞真係字字鏗鏘句句堅架..

    ReplyDelete
  2. [SK]:啲叻人一個個跟住走,唉.....

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。