屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, January 04, 2011

日久見人心

所謂日久見人心呢句說話一啲都冇講錯,一個人喺龍喺鳳,時間就喺最好嘅證明。人有缺點亦會有優點,要同一個完全唔認識嘅人共事,唯首要條件就喺要忍。忍佢嘅爲人,忍佢嘅作風,忍佢嘅缺點,忍佢嘅態度。當你能夠忍耐到呢一切,最後一定能夠睇到佢嘅真面目,喺人喺鬼,一清二楚,無所遁形。

興幸嘅喺今次睇到嘅喺嗰人; 而唔喺嗰啲無風起浪,搞風搞雨,損人利己,自私自利嘅賤精。呢啲賤人唸起,講起,提起都成肚火,如果手上有把槍,一定會第一個瞄準射瓜佢。

4 comments:

  1. 沈伊:唔知點解,一提起呢個人我無名火就起,與佢無緣!

    ReplyDelete
  2. 稍安毋躁.. 你咪當自己時運高咩都睇唔到咩都見唔到囉..

    ReplyDelete
  3. [SK]:嘩,要做到睇唔到咩都見唔到,喺好高境界,我仲未得囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。