屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, January 11, 2011

寒冬

近呢個月相信好多地方都過住冰天雪地嘅寒冬,就連常年熱到爆炸嘅新加坡呢幾朝早都感覺寒意。近呢個月每晚沖涼都要開熱水器,相信月頭電單一出就會另到大家眼前一亮。

但願寒冷天氣能夠持續到過年,又或者可以一直持續下去,永別夏天。明知道喺天荒夜談,不過發吓夢都甘願。因爲每一年一到咗過年,氣溫就會好似微波爐一樣,節節上升,務求要另到大家熱到叫苦連天,永不超生。

2 comments:

  1. 係喎, 最近天氣都真係涼涼地, 尤其夜晚就更加有少少寒意添.. 不過小弟我身子冇咁虛, 仍然都係沖凍水涼~~ :p

    ReplyDelete
  2. [SK]:好嘢,咁凍仲可以沖到凍水涼,佩服佩服。今日好似開始回暖呐。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。