屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 10, 2011

金兔賀年

呼,終于可以坐低登錄部落格啦; 返嚟工作崗位咁多日就忙足咁耐,真係唔明白點解?!

今年呢個農曆年過得都幾開心,大年初一老豆打開報紙,就睇到中咗獎,雖然唔喺乜嘢大獎,不過都算喺一個好兆頭。跟住到咗年初四,輪到在下中三獎,雖然獎金唔算好多,不過都夠彌補我返家鄉嘅一切洗費。

輪到今日農曆初八生辰,竟然都仲會喺公司收到紅包,雖然内膽唔喺好厚,不過對我嚟講算喺一封利是。最重要喺封利是唔喺啲娘娘畀嘅,而喺一位大人親自行嚟下官嘅位,親手畀封利是下官,難得難得。

呢只金兔似乎為我帶點財氣嚟,但願呢股運氣可以延續成年,橫財就手,恭喜發財!發啊!!!

6 comments:

  1. 我要沾番D貴氣!哈哈!!!

    真喺恭喜晒你!

    ReplyDelete
  2. 好啊。。。发啊。。。。

    ReplyDelete
  3. 原來海公公你今日大壽!! 恭祝你福壽與天齊, 慶賀你生辰快樂, 年年都有今日, 歲歲都有今朝, 恭喜你恭喜你~~ :)

    ReplyDelete
  4. 森林:多謝曬,希望陸續有來!

    ReplyDelete
  5. [SK]:多謝多謝,多三日元宵節輪到西曆正日。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。