屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, February 23, 2011

心魔


終于可以一口氣將呢套咁有水準嘅大馬電影睇完。喺度首先要稱讚導演嘅觀察入微,將戲中每一個角色都策劃得相當人性化,展現咗現世嘅人情冷暖、世態炎涼。佢哋嘅性格啱啱就喺現今社會嘅對照。

可能自己喺大馬人,因此有好多情節都可以輕易了解到導演想帶出嘅訊息。 但相信呢點有好多人都冇法理解,會覺得故事有啲悶,甚至會話結局有啲匪夷所思。接近開放式嘅結局,讓觀衆有更大同更多值得思考嘅空間。

個人最驚喜就喺最後天佑撞車嗰幕,背景音樂播出馬來人念經,整個螢幕就只有天佑嘅大特寫,心中突然覺得毛骨悚然。完全冇血腥畫面,又冇乜嘢驚嚇場面,但偏偏就覺得好心寒。可能就喺導演嘅功力,將人性真正嘅醜惡表露無遺。

再嚟就喺金馬紅。德仔錯手殺死女友,返屋企埋怨媽媽。個場打鬥戲份小紅姐發揮得淋漓盡致,打到喘曬氣最後仲執起個熨斗,繼續做家務,靚!

至於最後喺差舘錄口供嗰幕 - “你呃我,我仔唔會打電話嚟嘅。” 嘩!個啲深層嘅内心演技,試問當今仲有幾多位女演員可以做得到如此好戲?

心魔,為大馬人感到自豪、驕傲, 勁啊!

4 comments:

  1. wow... 令到我好想睇!!!

    ReplyDelete
  2. 唔好期望咁高,中意嘅會覺得好好睇,唔啱Channel嘅會覺得超悶,唔知套戲講乜。始終都唔係商業片,可以去到好極端。

    ReplyDelete
  3. 我都好想睇喎, 尤其係惠英紅, 我好鐘意睇佢做戲架..

    ReplyDelete
  4. [SK]:買碟睇啦,我唸你會中意。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。