屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 17, 2011

環球影城

2011年2月17日,無心插柳下過咗一個好攰好熱,但相當開心同充實嘅生日。影城裏面分別以7個主題合拼而成; 當中包括好萊塢、馬達加斯加、失落的世界、古埃及、遙遠王國、科幻城市以及紐約。

個人認爲最值得去嘅喺失落的世界裏面嘅未來水世界,壯觀嘅水上表演以及刺激嘅爆炸場面,令人相當驚掠同震撼。

第二就喺古埃及裏面嘅木乃伊的復仇 Revenge of the Mummy 驚險雲霄飛車; 飛車以高速嘅速度突然停止撞擊牆面,然後甲蟲從四周嘅牆壁竄出來。呢陣時,雲霄飛車突然往後倒退,又轉180度,以時速72.4公里嘅狂衝,通過許多嘅轉彎,係木乃伊同火嘅投影間穿梭,然後不斷前進並墜落,亦喺整個設施中最大角度嘅墜落,刺激度幾可乎達至5粒星。

環球影城入口處,呢粒波冇影就等於未曾到此一游過。
好萊塢 - Hollywood
馬達加斯加 - Madagascar (VICTORY!)
失落的世界 - The Lost World
古埃及 - Ancient Egypt
遙遠王國 - Far Far Away
科幻城市 - Sci-Fi City
紐約 - New York
與著名人物角色係好萊塢星光大道邂逅留影 - Hollywood Boulevard

官方網站:新加坡環球影城 Universal Studios Singapore

4 comments:

  1. 嘩, 好幸福好開心囉, 元宵佳節你去環球影城玩.. 你年廿幾放假到年十五唔駛做咩??

    ReplyDelete
  2. 硬係冇咁嘆啦,我初五就已經開工咗; 元宵節咁啱喺我西曆生日咪摞日假。

    環球影城喺朋友有免費入場卷,所以咪揀呢日去玩一趟囖。

    ReplyDelete
  3. 潇洒走一回(少俊):相逢何必曾相識?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。