屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, February 28, 2011

呢個世界公平咩??



我唔係未試過,我試過安份守己,日搏夜搏,賺得果一萬幾千,我試過,但出面果班人,出­面果班人呀,佢地識建築識起樓咩?佢地只係拎少少錢出黎,拎少少時間,炒起個樓市就不­停係度賺大錢,咁叫公平咩!你出去問下人,是但問一個人,問下佢地想要啲乜野!佢地答­案好簡單,只係想要一間好普通好普通嘅樓!點解佢地要用成世人嘅時間去供一層樓呀?因­為啲有錢佬係度玩野呀!越有錢就越有得玩呀!呢個世界公平咩?呢個世界公平咩!!

許文彪講得一啲都冇錯,呢個世界公平咩?!

8 comments:

  1. 哈!!!好熟悉嘅片段!

    越窮就越見鬼呀!

    ReplyDelete
  2. 阿凯:冇天理囖,有錢嘅就越有錢,窮嘅就越嚟越窮!

    ReplyDelete
  3. Marooned_SMJ: 天地不容!

    ReplyDelete
  4. 呢個世界邊有公平?? 如果公平就冇人唔開心, 冇人犯罪, 冇人受罪啦..

    ReplyDelete
  5. [SK]:所以文彪咪要變奸囖,喺佢哋逼我嘅!哈哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。