屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 24, 2011

默哀....


2月22日6.3級地震,將新西蘭南島基督城市中心最具英國風味嘅地標,經歷140多年歷史嘅基督城大教堂(Christchurch Cathedral)幾乎完全崔毀。昔日宏偉嘅歌德式建築大教堂,一息間變得頹垣敗瓦; 慘不忍睹,令人痛心。

為今次新西蘭地震嘅死難者表示哀悼,並向受害者及其家人表示慰問。

南無阿彌陀佛

4 comments:

  1. 每次地震, 梗係有無盡唏噓架喇..

    ReplyDelete
  2. [SK]:講到好似家常便飯咁。間教堂咁靚又有百幾年歷史,覺得好可惜囖。

    ReplyDelete
  3. 抄番D相,原來我無企住基督城大教堂前留影。

    基督城呢次地震,實在摧毀美好的人與景。

    ReplyDelete
  4. 森林:咁靚嗰教堂,你都冇留影?家陣已經面目全非...好可惜~~~

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。