屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 29, 2007

我的第一部DC



星期日買左部真正既數碼相機,但係放置今日都仲未有時間打開,連電池都未叉。本來以為會好開心,話曬都係自己生平第一部DC嘛,點知竟然完全無到興奮感覺;都晤知點解。

不過點都好,今晚一定要狂k說明書惡補一番,過兩日趴地正能夠把莎麗攝入鏡頭,晤會搞到騰曬雞甘!

PS:請晤好誤會,我晤係為左個趴地而買呢部機架;而係為買機而買機!哈哈!

9 comments:

  1. 我嘅都係NIKON相機,忘記佐MODEL,應該係COOLPIX 糸列嘅。

    我鐘意NIKON相機,質地好!其他相機不能比

    海市蜃樓,識貨!

    ReplyDelete
  2. 他只看了10分钟就买了.强!不知道前面做了多少功课拉.

    如果是我,可能走了10家店都买不到..还好我的相机是免费的~~

    ReplyDelete
  3. HOHOHO~~~ 這裡以後多些照片看了~

    ReplyDelete
  4. 檸檬茶氏,我地既taste都有幾分相似噢,新西蘭,日本,Nikon...嘻嘻

    SJ,之前其實沒有做什麽功课,只是稍微了解它的功能和符合我的要求。我可不會走10家店,然後又囘去第一閒再從新考慮;簡直有點浪費時間。尤其是在旅行的時候,選好了就買,不要走了又後悔,兜囘頭再想。還是那一句話,想好就買,買了就別後悔,往前看。

    森林:哈哈!都沒有去哪裏,那來照片上傳呢?你又不贊助我秋之行!!!

    ReplyDelete
  5. 哈哈,呢地叫臭味相同。

    講真,我仲未去過新西蘭,但係我鐘意新西蘭,仲有一日我一定去個邊数綿羊,食現摘嘅奇異果,同埋在ー棵樹上写住“LeMontEA 到此ー游”。

    哈哈哈,LeMontEA又發白日夢。

    ReplyDelete
  6. 新西蘭係一個浪漫既國家﹐真係好中意個度既空氣同個份寧靜﹐如果可以移民長住我都願。有機會一定要去﹗

    ReplyDelete
  7. 晤係發白日夢﹐因為夢想會成真架﹗

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。