屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, July 16, 2008

心計

識唔識答唔緊要,答覆有時未必需要宣之於口,行動亦可以證明一切。學著冷靜面對,不能亂了陣腳。

如妃:「能夠猜到主子既心意唔係乜野大本事,大本事係又能夠令主子唔擦覺,你條命先活得長久﹗」

走進這一齣戲 回頭沒了期
慈祥咀臉手執兵器 無十秒預備
就讓我 衣冠楚楚 用我心去做戲
攻陷全世界 突然很想 對你講一聲對不起

遺忘自己 成全自己 受過傷懂得怎戒備
甜蜜儲起 仇恨至死 哪個猜心者不卑鄙

No comments:

Post a Comment

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。