屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, July 03, 2008

見鬼




今日從罗汉斋TALK那發現左Kuru Kuru Parts推出一種掛係網誌右上角既風鈴,感覺非常有趣。其實呢個風鈴既由來係段故既。

話説今日中午係公司一個人在聼潘生既恐怖在缐(靈異節目),例牌一邊打開幾個視窗睇下訂閲的網誌。聼聼下,一陣陣的釘釘釘聲從耳機傳入耳朵。起初以爲是主持人播既音響效果,又或者係嘉賓在攪勻飲品踫到杯子所發出既聲音。

後來覺得出奇,就把Media Player pause左,但係仲係有一陣陣的釘釘釘聲出現。這時候有點慌了,難道係我耳仔有問題產生幻聼?又或者d靈異既朋友搵上門?接著把耳機放低大概2-3分鐘,聲音就無喇。因此再繼續聼鬼故,過左幾秒,釘釘釘聲又再出現~~~~~

最後把視窗一個接一個的関掉,剩下罗汉斋TALK既網誌,不過帶d靈異既釘釘聲仲係繼續在響,再把老鼠往上卷,這時候才發現騰左10幾分鐘既罪魁禍首竟然係右上角既風鈴係度作怪。真係他媽的(%$&@#()r$&!!!

d日本仔真係多計!

5 comments:

  1. 哈哈哈!!! 你做错事meh?几下dingding声把你吓成这样?!哈哈哈哈哈哈哈.... 你好吗?很早知道你回来了,只是没留言.我老公说你去的地方很漂亮!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈哈哈,我想起你这故事就会很好笑。还有谢谢你老是帮我的家打广告。那你有没有打算挂上一个风铃啊?

    ReplyDelete
  3. 还真的挂了叻,后来才发现。呵呵

    ReplyDelete
  4. 沈伊: 可能係聼得鬼故多,疑心大囖!嘻嘻...

    推薦你們去那再度蜜月,一個非常浪漫的地方。包你地唔拾得返英國。

    ReplyDelete
  5. 花罗汉:真係丑死鬼啦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。