屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, July 08, 2008

詛咒

某某人長了一張利嘴,凡是經過他嘴巴講出來的話,都沒有好東西,而且還真的會靈驗。因此開始養成了一個習慣,任何事情如果沒有定案或在過程當中,千萬別讓他知道,就連一點蛛絲馬跡也得好好得掩飾。因爲他的狗嘴永遠長不出象牙,經過他的那張利嘴說出來,明明是一件好事也會變成詛咒。

所以大家一致認同冊封他為詛咒派掌門人

(如果某某潛水經過此blog,一定知道我講的是誰啦!哈哈...)

4 comments:

  1. 死了,唔浮头都唔得啦..我又唔係阿某某..又唔知你讲耿边个.

    ReplyDelete
  2. 放心,唔係指你。你甘靚,點拾得詛咒喔!

    ReplyDelete
  3. 我都几靓,所以肯定不是我。哇咔咔咔咔

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。