屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, June 30, 2010

結婚生仔

如果話結婚生仔喺為老咗唔洗一個人,而且有人照顧,自己生命嘅延續。我諗喺一個好自私嘅想法,因爲出發點由一開始就喺為咗自己。結婚生仔並唔代表老咗唔會一個人,如果喺嘅話就唔會睇到咁多獨居老人。

結婚喺因爲两個人愛對方,愿意一齊生活,愿意為以後嘅生活而努力。然而小孩喺一個獨立個體,佢哋有自己嘅生命,點解要延續父母嘅呢?

人如果只能靠結婚生仔嚟證明自己嘅價值,咁未免太悲慘囖!

12 comments:

  1. 雖然話結婚生仔唔可以擔保以後老咗有人照顧, 但係總比單身有保障囉..

    ReplyDelete
  2. 想左又想右,想来又想去的结果是,孤家寡人一个!

    ReplyDelete
  3. 老来从子? 未必。
    姐夫的母亲走路都有问题,宁愿搬回老家和女佣同住,也不要和4个儿子一起住,相见好,同住难。

    ReplyDelete
  4. 結婚和單身,各不同。如果結婚是因為會有后代照顧,那麼大錯特錯了,現在養儿并不能防老!如果最後單身,其實也可以過得開心,要看怎麼過。

    結婚生子的前提,應該是两個眞心相愛的人想要一起共同生活、組織家庭。不管怎様,相處時一定要有包容心、耐心,才能細水長流。

    当然,如果不能好好教育孩子的話,那還是不生的好。

    ReplyDelete
  5. [SK]:唔喺完全認同你講法,有保障?哈哈。。。邊個敢擔保?80嵗都搞離婚,都唔知諗乜!

    ReplyDelete
  6. ~Keric 盶禕:英雄所見略同

    ReplyDelete
  7. 单身汉:相處難,相愛更難。

    ReplyDelete
  8. feiyifan:結婚生仔對我嚟講唔係生活嘅全部,仲有好多事可以做。總好過日後呼天搶地,家無寧日。

    ReplyDelete
  9. LeMontEA:你說的最中肯,我買!哈哈

    ReplyDelete
  10. 花罗汉 :啱,收聲當幫忙。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。