屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, June 09, 2010

蘋果第四代


機身超薄, 9.3毫米,僅及上代iPhone 3GS厚度 3/4,號稱是地上最薄的智能手機。

iPhone 4G新增前置鏡頭,可支援蘋果的iChat視像通話程式,讓用戶可以視像通話,鋼邊設計。除了是設計,更有功能是天線系統一部份,加強藍牙、wi-fi的接收。充電一次可聽40小時音樂,備用狀態可支撐300小時。

7 comments:

  1. 嘩, 真係好靚仔喎~~

    ReplyDelete
  2. 你買了? 昨晚電視新聞說它上不到網!

    ReplyDelete
  3. 好料好料,不過冇我份!呵呵

    ReplyDelete
  4. [SK]:你可以考慮喔!

    单身汉:昨天發佈會,24好有貨

    ReplyDelete
  5. 花罗汉:放心,再過幾年將會充斥整個手提市場,人人總會有一粒蘋果在手上。

    ReplyDelete
  6. 第四代唔系出了问题咩?

    ReplyDelete
  7. 沈伊:出咩問題?依家都唔知幾熱,好多fans未推出已經預定曬。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。