屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, June 11, 2010

可免則免

其實唔喺好想喺啲公共交通工具裏面遇見相識嘅人,尤其是喺一朝早返工又或者傍晚放工嘅時候。要喺一個狹窄空間裏面,帶住疲累嘅身軀(或者未瞓醒),唔想講太多話,只喺想靜靜地聼音樂或睇戲嘅時候,突然身旁坐咗位認識但又其實唔喺好熟嘅所謂朋落嚟。成半粒鐘咁耐,大家冇乜共同話題,但又要坐埋一齊講啲無聊嘢(你食咗飯未呀?),情況相當尷尬,好難捱囖。

所以我會選擇去啲冇熟人嘅車廂,一來可以放下擠出嚟嘅笑容,二來可以避免以上場面每日不斷發生,唯有咁做。

6 comments:

  1. 你的那個疲憊的感受,明瞭的。
    那麼我們在這裡留言, 你會覺得煩嗎?

    ReplyDelete
  2. 单身汉:如果過得煩嘅話就唔會回復你哋啦。而且又唔會見到面,又點會覺得煩呢?

    ReplyDelete
  3. 都話佐你是好人啦! 我信自己眼光。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:我唔係衰人嚟架!哈哈

    ReplyDelete
  5. 哈哈, 的確有同感囉.. 與其出現尷尬情況, 倒不如自己一個人靜靜哋休息囉..

    ReplyDelete
  6. [SK]:可能我人比較内向,所以...哈哈哈哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。