屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, June 22, 2010

吸屁氈

真係活到老,學到老。呢個世界千奇百怪,無奇不有,出到連吸屁氈都有,認真神奇有趣。假如你喺個種成日打屁嘅人,呢張氈就喺你嘅救星啦,不妨買張親身體驗一吓。

在被窩放臭屁,隨時臭走枕邊人,美國最近推出名為「幸福婚姻氈」(Better Marriage Blanket)的吸臭屁氈,內藏活性碳纖維,可吸走大小臭屁臭味,確保睡房空氣清新,夫婦更恩愛,婚姻更完美。

吸臭屁氈有棉質外層,內層採用軍方生產防毒面具的活性碳纖維,可極速吸收伴侶發放的「毒彈」。若毒彈奇臭無比,放屁者更可將毛氈緊緊包裹身體,確保臭屁零外洩,用後可放在陽光下晾曬 15分鐘,也可放入洗衣機清洗。

吸臭屁氈由美國丹佛科學教師比博(Francis Bibbo)發明,雙人床尺寸售價29.95美元起,有白色和米黃色兩款。

吸臭屁氈廣告自 3月底播出以來,已於短片網站YouTube吸引逾100萬人次觀看,網友大讚是年度傑作,產品網上幾乎賣斷市。

澳洲新聞集團網站
蘋果日報



官方網上訂購

3 comments:

  1. 真係無奇不有啊, 不過與其用吸屁氈, 不如著吸內褲仲嚟得實際?? 因為要用氈包住自己, 係人都知你要放屁啦.. 著內褲就唔同喇, 神不知鬼不覺嘛~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:鬼佬鬼婆通常中意裸睡,所以內褲冇用囖。

    ReplyDelete
  3. 但是随时都可能会放屁的喔!如果制成内裤就好啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。