屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, June 02, 2010

無冷氣日

為咗鼓勵大家愛護環境、珍惜資源,全港於昨日六月一日響應環保團體舉辦嘅無冷氣日,關掉所有冷氣一日,以實際行動減少溫室氣體排放,支持環保嘅決心。

喺日常生活中,我哋可以利用以下方法,減少冷氣使用量,達到舒適、省電、省錢、環保嘅四贏果效:

  • 夏季室溫設定在攝氏25.5度,這是人體感到最舒適的溫度;
  • 離開房間時將冷氣關掉;
  • 定期清洗隔塵網,提高冷氣效能;
  • 使用電風扇代替冷氣。

  • 細細聲話你知,其實我噚晚已經開咗冷氣瞓...

    9 comments:

    1. 我的公司跟本没冷气, 只有热气, 烧香的味道,气煞!

      ReplyDelete
    2. 我間房有部冷氣, 但係我唔開架, 我平時都係開大個風扇咋~~

      ReplyDelete
    3. 单身汉:公司沒有冷氣的確很難頂,反映給你老闆知道吧。

      ReplyDelete
    4. [SK]:有冷氣都唔開,好榜樣喔。我就忍唔到,因爲四周石屎森林,一滴風都冇,開著風扇都會流汗。救命

      ReplyDelete
    5. 我系屋企系熱到爆棚正開嘅,近排天氣還好,所以都系吹風扇。

      ReplyDelete
    6. 花罗汉:我就算唔開都一樣要畀租,而且呢度常年都熱到爆,何必難爲自己呢?

      ReplyDelete
    7. 我也没有開冷氣睡的習慣。
      只是太熱的話,会開一、两個小時,再関掉。
      還有,開冷氣的話,一定要放杯水,以避免干燥。

      ReplyDelete
    8. LeMontEA:沒有冷氣我肯定會失眠。一向都會放一杯水在房間,而且會塗上body lotion才睡覺。

      ReplyDelete
    9. 唉,我的老板那么孤寒,算死草,冷气是没有希望的了。
      我的房间也有一杯水,我也用早晚用lotion 德,呵呵!

      ReplyDelete

    讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。