屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, June 07, 2010

未解決

既然你咁唔中意、咁唔啱聼、咁唔順超,何必仲要苦苦痴纏?為咗唔想再傷和氣,已經盡量避開,少聯絡少見面; 點解仲要喺度撩交嗌啫?

你有壓力,我有壓力,人永遠都唔可能做到完美,世上亦冇嘢喺十全十美。何必要一直咁執著,硬喺要拿把尺嚟量度每嗰人,每件事,每句話呢?得到咗真正嘅答案又唔可以接受,放唔低; 咁樣開心咩?

容忍喺有限度嘅,當逼到冇路可避嘅時候,我會比佢哋做得更狠。咁又何必呢?

6 comments:

  1. 係囉, 海公公唔發威你都唔好當佢係病貓呀真係~~

    ReplyDelete
  2. 发威啦, 我们支持你的。

    ReplyDelete
  3. [SK],单身汉:都唔明白,點解係都要逼到人哋發火啫?好過分囖!

    ReplyDelete
  4. 你的广东话好劲抽嚟!!!

    ReplyDelete
  5. ‘後宮中閒來無事,鬥就係本宮嘅擅長,’ 啊嘛!!
    你咪同佢斗咯!斗忍!!!

    ReplyDelete
  6. 沈伊:有幾勁啊?不過畢竟喺由細到大都一直接觸嘅語言,未至於出醜啫。

    救命,忍無可忍就無需再忍!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。