屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, June 08, 2010

寂寞的男人

昨日雨陽提及一首多年前好多男人聼咗都會有共鳴嘅歌曲。夜闌人靜嘅時候聼番感覺依然,潘源良嘅詞寫得相當到肉,入心程度絕對可以媲美黃偉文今日今時嘅陀飛輪,聼完之後雞皮疙瘩,振奮人心。

繁忙的工作 加一把勁來過渡
無聊的交際 祇管把笑容製造
回家 打開一副電腦
模擬找到 模擬傾訴 模擬很好

仍然能擁有夢想跟前途
仍然能擁有自尊跟自豪
仍然明知許多女伴 一轉身會遇到
為何感到 這不算最好

4 comments:

  1. 寂寞的男人?? 點解我未聽過學友呢首歌架?? 宮中明爭暗斗, 多生事端, 海公公你仲有時間寂寞咩?? :p

    ReplyDelete
  2. [SK]:未聽過咩?以你嘅年資因該聼過啦,可能呢首歌唔喺主打,你冇留意啫。

    首歌係喺夜闌人靜嘅時候聼正會有feel,開始已經寫到繁忙的工作,無聊的交際,祇管把笑容製造,回家打開一副電腦,就最貼切啦!

    ReplyDelete
  3. 这首歌的流行程度不是那么高,歌词却很好。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:因爲收錄喺佢後期嘅專輯裏面,所以好少人會注意到,除咗啲寂寞的男人。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。