屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, October 28, 2010

電話謀殺案

還記得以前仲沒有手提電話嘅年代,約好咗人時間同地點之後,就務必準時赴約。但係依家相信好多人都會領教過,係最後關頭收到電話或者訊息,甚麽遲10分鐘、多半個鐘、塞車、遲出門、等唔巴士、截唔到的士等等十萬九千嗰理由。

手提本來喺為咗大家方便,卻慢慢演變成爲一個壞習慣人嘅工具。我喺度諗假如有一日呢個世界突然冇咗手提電話,你估吓會有幾多人會自殺呢?

4 comments:

  1. 到时应该会有代替品的。

    ReplyDelete
  2. 真係架, 而家全人類都非常之依賴手提電話, 如果冇咗佢都真係會死人冧樓架~~

    ReplyDelete
  3. [SK] :冇錯,我都深信會死好多人。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。