屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, October 04, 2010

人腦勝過電腦

科學家計算出人腦嘅記憶容量超過所有嘅電腦。儘管最大嘅電腦記憶容量是1,000,000,000,000個字節(10的12次方),人腦嘅記憶容量嘅字節數則大約到10後面跟8432個零。

既然有千千萬萬嘅電腦軟件或者電腦程式去阻止某啲電腦活動,咁人腦亦會順理成章有超越千千萬萬嘅方法去化解。因爲歸根到底,電腦始終喺用人腦發明出来嘅。

你硬喺唔畀,我就堅決要諗出辦法去破解; 正所謂俗語有云「一物治一物,糯米治木蝨」就喺咁解嘞!

4 comments:

  1. 就係因為個容量咁大, 一時三刻要你喺10^8432個腦細胞中抽出最好一個解決方法, 都真係比電腦慢10^8432倍囉..

    ReplyDelete
  2. 人類是神所創造出來最奇妙之一的動物 =p

    ReplyDelete
  3. [SK]:但歸根到底就算電腦快幾多倍,解決方法始終都要用人腦去操作。

    ReplyDelete
  4. fufu :的確非常奇妙,可是也非常的辛苦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。