屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 15, 2010

心足=心粥



主唱:王梓軒
作曲:王梓軒.楊毅
填詞:林若寧
編曲:王梓軒.唐達
監製:王梓軒.唐達.趙增熹

我那天病倒以後一吃便吐
誰及你弄清粥最好 疲乏身體轉好
我嘆息夢想太大講究運數
寧靜聽我哭訴 為我以清粥進補

你缺少蔥花的春色勾引 你缺少丁香的幽香輕滲
你那碗簡單的白粥都吸引 樸素的親切感

人人放眼欠缺東西 誰人看見已有東西
殘羹都矜貴 瑕疵都精細

繁華百態也放得低 情人似你我放不低
人間一粒米 人參都不可以代替

時間浸透了幼鹽 變到了最甜 有你賜予我每片
都變是美點 珍羞也俗了點
清粥吃下去也豐富不變 吃半生也不厭
世態灌醉了少年 世界變習慣計算 急於進步發展
讓年月每日變 讓平淡變蜜餞 有你這一絲炊煙
你的白粥我的幸福每天吃不厭

人人放眼欠缺東西 誰人看見已有東西
殘羹都矜貴 瑕疵都精細
繁華百態也放得低 情人似你我放不低
人間一粒米 恆星一般高貴

人人放眼欠缺東西 誰人看見已有東西
殘羹都矜貴 瑕疵都精細
繁華百態也放得低 情人似你我放不低
繁囂的交際 黃金比不起你白米

林若寧嘅詞反映咗呢一刻嘅心態,人人放眼欠缺東西,誰人看見已有東西?其實心足心粥之意,究竟我哋要到幾時正會知足?

4 comments:

  1. 人心不足蛇吞象。
    我们每天的苦干, 又为了设么?

    ReplyDelete
  2. 单身汉: 為半斗米折腰!

    ReplyDelete
  3. 心粥就係教你要滋粥常樂?? :p

    ReplyDelete
  4. [SK]:冇錯,孺子可教也!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。