屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 20, 2010

又見煙霾

隔離村又再燒芭,搞到我哋條村呢幾日都煙霧彌漫,空氣污染指數急劇下降,能見度極差。加上呢幾日雨水不足,天氣極之乾旱,搞到成個人好唔舒服,喉嚨好乾好渴,頭又痛,眼又澀。

點解每年我哋都要受呢種煎熬?我住緊條村平時啲空氣指數已經唔算得上喺良好,污染程度有一定嘅水準; 但喺每年碰上隔離村燒芭季節,結果卻禍及我哋條村受呢種同慢性自殺冇乜分別嘅痛苦; 可謂百上加斤,含冤待雪也。

8 comments:

  1. 唉, 又見煙霾?? 都慣架啦, 每年到時到候肯定有, 習以為常啦~~

    ReplyDelete
  2. 我這裡前兩天就有那個臭味, 這几天就沒有, 可能半夜下雨的原因.

    ReplyDelete
  3. KL空氣中等。但喺外邊就太高溫啦!

    ReplyDelete
  4. [SK]:難道真喺唔可以做啲嘢咩?例如畀啲錢佢哋,反正我條村嘅村長咁串,搵錢達住佢哋咪得囖,無謂要我哋啲平民百姓受苦啊!?

    ReplyDelete
  5. 单身汉:整個星期沒有下雨了,一出外面就很不舒服,又熱又臭。

    ReplyDelete
  6. 森林: 好難想象嗰啲係炎日下工作嘅外勞,換作喺我肯定已經涯唔住入咗厰好耐。

    ReplyDelete
  7. LeMontEA :80 PSI 臭到要死!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。