屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, October 14, 2010

胡亂唱

其實我哋每日咁辛苦,有咁多嘢要呻,想買樓又買唔到;政府推出一系列計劃,根本冇一個能夠直接受惠。當有咁多不快嘅時候,日日搭巴士返工又或者坐地鐵嘅時候,都會板口板面; 好似都唔知為乜嘅時候,其實都要搵一個窗口,搵一個出口位畀自己去抒發吓内心裏面嘅憂鬱。

其中一樣嘢就係喺你最私人嘅時間,可能就喺沖涼房入面,開著花灑沖緊涼係度唱歌。其實呢啲就係叫做胡亂唱。你我總要有一啲方法,去宣洩自己心中不滿嘅。

5 comments:

  1. 難道你就係傳聞中嘅沖涼房歌王??!! 哈哈..
    其實寫blog都係其中一個抒發途徑嚟嘅..

    ReplyDelete
  2. [SK]:以前成日會喺沖涼房唱歌,不過唔知由幾時開始已經冇唱咗,連我自己都唔發覺。

    直到今日突然唸起,原來我好耐都冇放鬆自己,一直處於綳緊的狀態。

    ReplyDelete
  3. SK: 正如我之前提過,我寫blog其中一個目的就喺抒發不滿情緒。

    所以好多時候你都會覺得我好悲觀或者好負面,其實只喺我嘅一部分,絕對唔喺我嘅内心全部。因此讀我嘅blog絕對唔能了解我。

    ReplyDelete
  4. 由博友成为朋友,听听大家诉苦, 也是一种福份。

    ReplyDelete
  5. 单身汉:你果然喺一位稱職嘅聆聽者。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。