屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 13, 2010

有啖湯水落肚

喺屋企裏面我喺唯一一個中意飲湯嘅成員,無論喺滾菜湯,老火湯,又或者罐頭蘑菇湯,我都唔會抗拒,照單全收。每當老媽子諗唔到煮乜餸,我都會叫佢煲啖湯過我飲。冇錯,男人最重要喺有啖湯水落肚呀嘛。

不過自從出嚟做嘢之後,每日一湯呢嗰歌仔就漸漸消失咗。結果當然搞都身體出現狀況正醒起,一眨眼十年裏面都好似冇乜飲湯。因此由四年前開始,每日一湯呢嗰習慣又再復萌; 味道當然唔及得老媽子煲嘅濃郁同入味,不過總算有啖湯水落肚濕口咁啦。

湯湯水水最養人,有事沒事煲點湯,滋補養生,病痛都可少啲!

6 comments:

  1. dry咗咁耐, 真係需要啲糖水滋潤一下架.. 你自己滾湯, 定出邊買燉湯呢??

    ReplyDelete
  2. [SK]:當然喺自己燉啦,我偏愛住家菜多過出邊啲快餐。

    ReplyDelete
  3. 果然是好男人,汤水自己炖或煲总比外面好。

    ReplyDelete
  4. 嗯... 我其实冇乜钟意饮汤.. 我都唔知点解.

    ReplyDelete
  5. 单身汉:為咗自己身體找着想,唯有頂硬上。

    ReplyDelete
  6. Chris:有好多人都唔中意飲湯食菜,純粹個人喜好,冇得解。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。