屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, September 30, 2010

新穎紙扎祭品

越出越勁,應有盡有,總之我哋有乜,佢地就整乜,勁啊!啲花款無奇不有,究竟係為先人嘅福祉而做呀,定係安慰在世人嘅心靈呢?

亞洲殯儀博覽展出紙紮海角七號海灘別墅,座擁私人海灘。
價值約四萬元港幣的超級豪華紙紮豪宅家具齊備,先人隨時可享天堂級享受!
簡約的峇里島行館讓先人悠閒度假。
價值約一萬元的十八洞高爾夫球場可讓熱愛高爾夫球的先人在天堂亦盡情運動。
海鮮拼盤
鮑魚+大蝦+東星斑+瀨尿蝦+象拔蚌+龍蝦
高檔皮制銀包(女裝)
迷你火鍋拼盤
麥集漢堡飽快餐
高級飲品
紅茶包+普洱茶包+柯和田+牛奶加鈣+純香營養麥片+
高級奶茶+三合一即沖咖啡+Horlicks 即溶奶粉+
開胃檸檬茶+四隻有耳杯


繼我話,如果喺一心信佛嘅,倒不如為先人做多點功德,誦經多一點最實際不過。南無阿彌陀佛。

部分圖片來自蘋果日報/東方日報

No comments:

Post a Comment

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。