屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 28, 2010

坤寧宮團隊建設

上嗰禮拜五同一班娘娘,妃嬪,答應,秀女,宮女,太監,太醫,大臣,公公一齊出宮,搞啲所謂嘅Team Building Challenge。唔洗對住宮中繁重嘅工作,玩咗成日;雖然有啲攰同曬,不過都算喺過咗有意義嘅一日。

坤寧宮全體同仁
當日我哋嘅Team 20
嘩,下官被攝都唔察覺,好認真咁喺度諗緊橋哦!
同心協力一齊完成嘅傑作,幾有滿足感

6 comments:

  1. 這些活動容易把人拉進一點 :)

    ReplyDelete
  2. 嘩, 你個坤寧宮都好多人喎.. 點唧?? 聽你講得咁好玩咁開心, 大家關係梗係更上一層樓啦應該~~

    ReplyDelete
  3. fufu,[SK] :拉近關係?咪得嗰一刻囖,返到宮中咪回復爭權奪利,釣心鬥角,你虞我詐!

    ReplyDelete
  4. 大家都喺度做戲,何必咁認真?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。