屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 27, 2010

屋漏兼逢夜雨

繼早前部腦宣佈certified之後,跟住落嚟就輪到屋企部十幾嵗嘅音響同電視嘞。

兩樣嘢相繼作出啲另人出乎意外嘅動作,例如聼聼吓歌會突然停曬,然後自動熄機。再嚟就喺自動轉盤,自己閂聲; 全方位全自動,完全不合乎常規,不受控制。至於部電視都唔差,會自動跳台、突然起大風雪,或者終極熄機。

老實講啲家電都閑閑地跟咗我起碼有十年以上,其實心中有數佢哋將會離我而去。同人一樣,冇嘢喺永遠嘅,冇嘢喺會歷久常新。生離死別難免令人感到悲傷,不過能夠活著就喺恩賜,認真過好每一天。

努力吧電視同音響; 要珍惜每一分每一秒操作嘅時刻,感恩每一刻每一天擁有嘅歡樂時光,讓自己嘅一生過得豐富與精彩,不枉此生。

4 comments:

  1. 你部電腦+音響+電視, 都可以話係對你鞠躬盡瘁啦, 你仲想點?? 舊嘅唔去, 新嘅唔嚟喎~~

    ReplyDelete
  2. 念旧的搂主,很会节省哦,既然还能用,就配合你的按摩椅继续使用,直到它们抗议。

    ReplyDelete
  3. [SK]:你睇唔到嗰主體 - 屋漏兼逢夜雨,話換就換咩?!

    ReplyDelete
  4. 单身汉:未到最後一口氣,我都唔會咁易遺棄佢哋,話曬都有感情嘛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。