屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 08, 2010

測試你嘅潛意識

測試方法好簡單: 準備一張白紙,一支筆,同時腦海裏面諗住一樣物件又或者一項事物 (例如: 鐘,車,彩虹,游泳,食飯等乜都可以)。

然後喺8分鐘裏面,腦海裏面想出同之前諗嗰樣物件有關連嘅嘢 (譬如:鐘 - 會諗到時間、手錶、守時、遲到、備忘錄、等等好多關連性嘅事物), 然後第一時間寫低喺張白紙度。8分鐘裏面不停咁寫,慢慢你就會寫出一啲與諗嗰樣物件冇關嘅嘢或者事物出嚟,嗰啲其實就喺潛藏喺我哋腦袋裏面,潛意識諗緊嘅嘢嘞。

佛洛依德曾把心靈比喻作為一座水裡冰山,浮出水面嘅一小部份喺代表我哋嘅意識,而喺水下面嘅大部份則代表我哋嘅潛意識。佢認為我哋嘅行為舉止只有少部份嘅意識控制著,而大部份都是由潛意識所操控,而且是自動嘅不停運作,所以我哋喺平常嘅狀態下,很難察覺到潛意識嘅存在。

潛意識諗緊嘅好可能喺一啲無法解釋嘅焦慮、違反理性嘅慾望、超越常情嘅恐懼、無法控制嘅強迫性衝動,明顯地睇到意識嘅力量如此微弱,潛意識嘅力量像颱風一般橫掃一切。潛意識有更大嘅神奇力量,可以經由學習,來讓意識運用。一個人嘅進化程度,與佢運用潛意識力量嘅能力成正比。

No comments:

Post a Comment

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。