屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 29, 2010

身體語言

當對方撬著手對住你嘅時候,就代表佢嗰一刻你同佢之間起咗一道無形嘅圍牆,喺一種自我防衛嘅身體語言表達。

要拆開對方對你嘅防衛,首先就要將大家嘅距離拉近。例如對方托住下巴,你可以喺有意冇意之間轉換姿勢,托住下巴繼續聆聽對方。咁樣會令到對方覺得你對佢説話嘅内容感興趣,然而就會漸漸解開防衛。

另一個方法就喺將自己嘅杯或者電話等物件同對方嘅平排放,令到對方覺得自然舒適,繼而放下防綫。通常一位用右手寫字嘅人,都會好自然感覺坐喺佢左邊嘅人比較親切; 然而用左手寫字嘅人就會相反。

4 comments:

  1. 你对这个也有研究?
    我以前看过类似报导。

    ReplyDelete
  2. 咦?? 真係架?? 好, 等我都試下睇睇係唔係真~~ :)

    ReplyDelete
  3. 单身汉: 分析的還蠻准的囖

    ReplyDelete
  4. [SK]:都幾准架,不過唔可以做得太過刻意,要自然啲。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。