屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, August 12, 2010

口是心非

佢雖然口不斷咁投訴,有幾咁心不甘、情不願; 但喺我知道佢其實心中暗喜,樂得其中。就好似有啲人,不斷咁向朋友投訴身邊人,呢樣唔得,嗰樣唔順眼。不過作爲旁觀者嘅聼咗就算,千企唔好加把嘴。因爲到頭來佢一定會同另一半變返糖黐豆,掉轉搶頭將矛頭指向返你。

所以我從來都唔會去勸架,唔中意聼人訴苦。其實好多嘢都喺自己摞嚟賤,心中一早已經有咗決定,只喺想講出嚟畀人聼,去尋求一個同自己心中答案相同嘅結論,能夠自我安慰一番。

6 comments:

  1. 係啊, 有啲人搵人訴苦, 但係一講到唔啱聽嘅, 就即刻面黑反面喎.. 好搞笑囉..

    ReplyDelete
  2. 那些人, 只是要找應聲虫,支持者。

    ReplyDelete
  3. [SK]:咪就喺。所以我最鬼憎啲人向我訴苦,將啲負能量過曬嚟。

    ReplyDelete
  4. 单身汉 :我絕對唔做支持者囖。通常我會落多兩錢重,將件事嚴重化等對方收聲。

    ReplyDelete
  5. hahaha 證明你有正能量...其他人都要跟你拿 :)

    ReplyDelete
  6. fufu:噢?!但是我不想接收負能量囖,可以不要向我釋放嗎?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。