屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 06, 2010

良心?

點解現今社會會有咁多騙子?佢哋用盡一切可能嘅方法去氹人入局,得逞之後就翻轉豬肚。至於受騙者得到一次教訓之後,當然就會學精。碰得多呢種無孔不入呃神騙鬼嘅老千,對人就好自然咁築起一道防護墻,日以累積人亦會慢慢變得冷酷,甚至乎會變到無情。

呢種風氣可以怪得邊個?唯有人人提高警覺,時刻警惕自己,呢個世界冇免費嘅午餐,貪字得個貧。

良心?我冇咗好耐啦喔,乜你仲有咩?

9 comments:

  1. 咪就係囉, 所以哩, 而家週圍有人搵人捐錢架, 搵人施捨架, 搵人求救架.. 我都寧願做個冷血人都唔希望上當囉..

    ReplyDelete
  2. 我不再當好人, 不再濫用善心。
    唯有無情才能保護自己。

    ReplyDelete
  3. 社会生病了。。。才会有这样多骗子!!!

    ReplyDelete
  4. hahaha 對其他人不需要真心...除了家人親戚親友還有fufu lol

    ReplyDelete
  5. [SK]:有時唔想做到咁無情,不過真係爲世所逼。

    单身汉:人心難測。

    ReplyDelete
  6. 垃圾魚-stacey:對全都生病,而且是絕症。

    ReplyDelete
  7. fufu: 現今社會連家人都會出賣得,親戚就更加唔洗講。

    所以剩返一個fufu可以信得過,都好,起碼仲有一個。哈哈...

    ReplyDelete
  8. 原來你心理只得FUFU一個, 大家心淡咯。

    ReplyDelete
  9. 单身汉:因爲fufu夠真,又成日帶我去環游世界。咁嘅朋友冇乜邊幾個囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。