屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 02, 2010

哭了,才知道甚麽是哭了

哎喲,真喺羞家囖,咁大嗰仔第一次連套片啲字幕放完,散咗場之後都唔敢行出戲院。全因雙眼喊到又紅又腫,啲微絲血管爆曬,兼且又忘記帶墨鏡,點樣行出去商場見人啊?!

起初都有啲猶豫會否入去睇呢部片,畢竟對大陸製作出品嘅戲有所保留; 套戲啲特技肯定好唔得過好萊塢,啲演員由冇嗰識,真喺有一時三刻想縮沙。結果入到戲院唔夠十分鐘,就開始震; 短短32秒強震,換嚟32年嘅餘震。

當中數最震撼嘅场面莫過於嗰女推開家中大門嗰一刻,啲眼淚從眼眶中缺堤洶湧而出,完全忍唔住嘞。一直用手去抹,但喺就一直喺咁流,無從選擇嘅情況下,最後唯有躲入厠格,等到止喊咗正可以行出嚟。

咁嘅催淚劇情片,只此一次上戲院睇,下不爲例。羞家架嘛!

8 comments:

  1. 嘩, 咩戲咁勁咁催淚啊?? 竟然搞到海公公你老貓燒鬚流晒馬尿, 喊到feelee fehleh唔夠膽見人??

    ReplyDelete
  2. [SK]:馮小剛嘅唐山大地震,震到我淚腺缺堤,真喺羞家。

    ReplyDelete
  3. 证明我们没识错人,搂住果然是有血有泪的性情中人,支持你!

    ReplyDelete
  4. 单身汉:你睇咗了咩?亂咁撐!哈哈哈...

    ReplyDelete
  5. 你咁寫,都猜到喺呢部,但喺猜唔到催淚到你咁緊要添!

    但喺大馬延期上映啊!!!!!

    ReplyDelete
  6. 森林:喺囖,連我自己都估唔到會喊到咁誇張,完全失控喺咁流,真係救命啊。

    ReplyDelete
  7. feiyifan:可能我太耐冇喊過了,借呢嗰機會一次過釋放曬出嚟。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。