屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, August 05, 2010

非男非女



呢兩條台灣粉腸最近搞到我摸不著頭腦,思緒好混亂。偶然睇到佢哋喺電視上做訪問,播放佢哋啲MV已經好定唔順,究竟佢哋要做男亦或做女架?好似嗰主持咁,乾乾脆脆做個女人我反而可以理解。

無論本身喺男定喺女,假如想做女就完完全全做嗰女,想變身男就徹徹底底做嗰男。TB又TB唔曬,乸又乸唔盡,姣又唔夠姣,依家咁算喺點啫?

如果一個1到兩嵗嘅細路睇到問家長,究竟要點樣稱呼呢兩條粉腸?叫姐姐亦或叫哥哥?睇嚟日後似乎真喺要喺電視銀幕上打上PG家長指引先至得。

PS:絕冇歧視成份,純粹個人覺得要扮男就要似男,要扮女就要似女,要TB就要似TB,要乸型就乸到盡。唔好搞到依家咁唔三唔四,誤導下一代。80後已經搞成咁,好難想像跟住落嚟嗰幾幫後人會變到成點,諗到都驚。



是男但他的心會否似女人,若然是女她可有真女人天份?別再去想諸多困惑自尋。

9 comments:

  1. 個似男人嘅女人我仲OK, 不過就頂唔順個似女人嘅男人.. 唉!! 學你話齋, 做人徹底啲, 好似個主持人咁, 鐵定了心, 一於做個真真正正嘅女人, 睇下人哋幾索??

    ReplyDelete
  2. 青锋唔系尽系把声似女人咩?行为冇咩似嚄~
    张云京啱啱出道个时我真系分唔出佢既性别

    ReplyDelete
  3. 潘美辰, 張芸京, 還有誰?

    ReplyDelete
  4. [SK]:我兩嗰都接受唔到囖,男嘅做女又唔夠媚,做乸型又唔夠乸。嗰女嘅仲頂唔順,究竟佢要做女定做男啫,完全好混肴囖。總之我就睇呢兩條粉腸唔順眼嘞!

    ReplyDelete
  5. feiyifan: 佢把聲根本就喺女人聲,但喺卻喺男兒身。嗰女嘅仲衰,男聲男身男打扮,根本就喺一個男人,但喺佢竟然喺嘅女人。救命啊!

    ReplyDelete
  6. 单身汉:是上天作弄他們嗎?又或者他們投錯胎呢?這個比潘美辰更男人,因爲我根本發覺不到他是個女的,直到上網查他的性別才恍然大悟。

    ReplyDelete
  7. 點解呢兩條粉腸有男人唔做,有女人唔做,有乸型唔做,又姣婆唔做,要做東方不敗?!莫非要修煉葵花寶典?

    ReplyDelete
  8. 有話題!博上報多D!

    ReplyDelete
  9. 森林:確實做到,不過我接受唔到囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。