屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, August 11, 2010

心理排汗

同一個身體有病嘅人相處或者一齊生活會好辛苦,不過同一個心理有病嘅人相處同生活會更加心力交瘁。

佢可以呢一刻情緒好高漲好high,不過唔夠半粒鐘會變到相當沮喪,心情低落到谷底。終日疑神疑鬼,會覺得四周圍嘅人嘲笑佢,出賣佢,排擠佢;成嗰人變到多疑,煩躁,焦慮,負面。同呢種人一齊,明明本身好正常,好積極;日子耐咗之後都會變到精神崩潰,心灰意冷。

所以話心理比生理更加重要,心理排汗遠比生理排汗困難,需要心理醫生疏導之外亦要病人自己配合。要提高思想素質,培養對生活嘅熱情,只有將影像心理健康嘅“毒素”全部除掉,才能成為一個真正健康嘅人。

4 comments:

  1. 所以醫生賺大錢, 住洋樓,駕大車。

    ReplyDelete
  2. 心理排汗?? 呢個咩成語啊?? 咁深嘅?? 未聽過喎.. 心病還需心藥醫啊..

    ReplyDelete
  3. 单身汉:冇法啦,我哋又冇醫生朋友,有病唯有畀前人賺囖!

    ReplyDelete
  4. [SK]:人體生理要排汗,其實心理都要排汗。只不過好多人都一直忽略咗,搞到嗰心病咗,想醫嘅時候已經太遲。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。